2016. június 4., szombat

Kapros túrós palacsinta II





A mai menü egy része a palacsinta. Itt a zöldségfélék ideje és a kapor is ezek között van. A kapros túros lepény mennyei, de ha a túrót palacsintába rakjuk az is egy érdekes ízkombináció.
A palacsinta alapja:
 tej,
1 tojás, 
só,
liszt,
olaj,
Töltelék:
1 csokor kapor,
túró, tejföl(ha szükséges)
Édesítő(vagy cukor, bár akkor nem nagyon kell a tejföl)
 A mennyiséget nem mérem, csak ránézésre szoktam (kb fél kg liszt alappal, a többi adja magát).
Habverővel összekevertem alaposan a hozzávalókat és hagytam pihenni, miközben a borsólevest is összedobtam. Az olajat nem tettem bele, nem is tudom miért. Gyorsan kisütöttem, két ősrégi palacsintasütővel nem tartott sokáig.
A kaprot apróra ollóztam, jól lerázva a víztől. A túróból kikevertem egy keveset tejföllel lazítva egy kicsit és édesítettem.  Belekevertem a kaprot is és már kenhető is a palacsinta.

Nem mindenki szereti, ezért nem kentem meg csak pár darabot a kaprossal, a család egy része vaníliával kedveli a túrót, kapor helyett..

Közben rájöttem, hogy már néhány éve megírtam egy kapros túróst, de már mindegy.

Nincsenek megjegyzések: