2016. május 21., szombat

Újburgonya sütve

Ez a mai ebéd egy része. Apró krumpliból sokkal érdekesebb, de most nem kaptam, és a sajátom még messze van ehhez.
Az új krumplit megkaparjuk, én némelyiket pucoltam, mert nem volt annyira friss felszedésű, de nagyon kedvező ára volt. Hasábokra vágva beledobtam a forró kacsazsírba, most nem pirítottam nagyon pirosra,
csak hagytam megpuhulni. Megfűszereztem( fokhagymakrém, só, egy fűszerkeverék, mindenféle van benne, zöldség zöld is) sütés után, rászórtam és kicsit összeráztam a tálba. Megtört némelyik krumpli, de elosztódott a fűszerezés. Párolt és gyengén sütött csirkedarabokkal adtam a család elé, és fejes salátát tettem mellé. A csirke kicsit borsozva stb.. Nekem ízlett, de nem volt reklamáció senkitől.
A hozzávalók mennyiségét nem határozom meg pontosan, hiszen létszám, és étvágy különböző.
újkrumpli,
fűszerek(minimum só és fokhagyma),
zsír(olaj),
hús,

A maradék zsírt nagyon jól lehet hasznosítani, akár csak kenyérhez, de főzésekhez is finom.

Nincsenek megjegyzések: