2016. február 20., szombat

Narancs-alma turmix




Narancs,
alma,
édesítő,
tej,

Jönnek az ünnepek, szükségem volt egy ki narancshéjra, csak a sárga illatára. A maradék sorsán töprengtem a reszelés után, hogy mi legyen vele, hiszen nem sokáig áll már el. A hűvösebb időszakba nem nagyon szoktunk turmix italt készíteni, vagy sima leveket, hiszen tea szezon. Ezekből mégis az készült. Megtisztítottam a narancsot a hártyájától is, sajnos nem eléggé, az utólag derült ki. Dobtam hozzá tisztított és felkockázott apró almát. Majd tejjel felöntöttem, egy kevés édesítővel ízesítettem, és indulhatott a turmix.


Egy csöppet kesernyés utóíze volt, de így is finomnak tűnt. Nem is kellett mellé vacsora, pótolta az éhségérzetemet teljesen. Pohárral vonultam a géphez, de a fotók nem lettek túl jók, jelezve hogy nem szeretik az esti fényeket.

Nincsenek megjegyzések: