2015. szeptember 18., péntek

Saláta vegyesen(paradicsom)



Ez is egy vegyes saláta bár a fő alkotóeleme a paradicsom. itt összeszedtem az apró paradicsomokat. Van benne koktél paradicsom is pirosban és sárgában. Ez nem előírás, csak ilyenek voltak a kertben. Lehet egyszerűen bármilyenből
   
paradicsom
só,
öntethez:
         ecet(csak egy gondolatnyi mennyiség, hiszen a só a fő alkotóelem)
        csipet cukor
        hagymazöld(vékony, snidling, ha van)
        só
        kevés víz
  Az egész öntet csak jelképes, hiszen a paradicsom is ad levet. 
Megmostam paradicsomokat és négy felé vágtam hosszában. A picurkákat csak kétfelé, még így is aprók voltak. Gyengén megsóztam és hagytam pihenni egy kicsit. Közben az öntetet elkészítettem mérés nélkül, de szájízre. itt már a rutin is működik nálam. Olajat(néha elhagyom) az ecettel és a cukorral összekevertem. belekarikáztam a hagymazöldet(kis zöld úszógumik lettek). Nem fűszereztem jobban meg, hiszen alapból finom a sós paradicsom. Mire az öntetet rátettem, volt egy kis saját leve. Éppen hogy ráöntöttem a levet, semmi komoly keverés, csak alig.
 Fotó nincs a készről, mert elfogyott idő előtt.
Lehet más növényekkel keverni, ha színesebben szeretnénk, zöldpaprikafélék, fehéren és félig pirosan is. Most csak a legegyszerűbb alapot készítettem el, a színek pótolták a többit.

3 megjegyzés:

Magia da Inês írta...

✿༽
Salada de tomate é deliciosa!!!

Ótimo fim de semana!
Beijinhos.
✿✿ه✿✿ ܓ

Unknown írta...

nice info my friend

KrazyJokes írta...

I will try this at home.