2013. július 2., kedd

Vasárnapi tekerés

A hétvégi tekerés nem maradt ki, bár nem is volt elég hosszú. Láttam néhány gyanús felhőt és nem akartam kockáztatni, és 3-4 órára időm se lett volna egybe. Minden órába le lehet csípni 10-15 percet, de egybe több óra nem mindig jön össze, hogy az idő is kedvező legyen.
A fotók sötétek lettek, mert inkább a felhőkre akartam fókuszálni, és az idő se volt tökéletes. 
 A napraforgó már kezd nyílni, csak itt nem nagyon látok rá a táblára.
 Egy gabonatábla mutatja, hogy idejébe igyekszik beérni a termés.
 Kis emelkedő segítségével jobb lett a rálátás a tájra, de látom a csotrim és az út is benne maradt a képbe. Nem baj.


Csak pár fotó készült a tájról, a többi inkább az apró élőlényekre ment, de elég kevés lepke és hasonló várt meg. Kénytelen leszek kivárni a lepkecsalogató virágzását. Látni sokat láttam, boglárkalepkéket is, de nem vagyok elég türelmes... vagy kicsit ügyetlen, esetleg kevés a gépem tudása. Ez az utóbbi a legvalószínűbb, de hobbi szinten ennyi elég is. A lényeg a tekerés, hiszen szeretem is csinálni és engem is karbantart egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések: