2012. július 27., péntek

London 2012



Folytatnám a napraforgókat, de pár szó az olimpiáról…..


Eskü:
„A legfontosabb dolog az olimpiai játékokban nem a győzelem, hanem a részvétel, hasonlóan az élethez: nem a diadal, az igyekezet a fontosabb. A legalapvetőbb dolog nem az, hogy legyőzd társaid, hanem, hogy küzdj jól.”

Ma elindul az olimpiai nyitás Londonban. A férfiak nagy része rátapad a televízióra, hacsak nem személyesen van jelen a nézők között, ugyan a jegyárak elég változatosak(20-700 font). Ilyenkor elfelejtenek mindent, csak a drukk van. Nem csak a férfiak, de a nők is szívesen lelkesednek. Én nem vagyok komoly sportrajongó, de még engem is büszkeséggel tölt el ez a régi hagyomány. Picit odapislogok az eseményekre, ha időm engedi. Meg ha lesz kedvem.

 
Egy kis kölcsönvett humor:

– Hogy hívják a sportos italt?
– Olimpia.
 * * *
– Miért bicegsz?
– Focibaleset!
– Szoktál focizni.
– Nem. Csak tegnap a meccs végén belerúgtam a tévébe.
* * *
Focimeccsen egy nő állandóan bekiabál:
– Hülye bíró! Te féleszű barom! Hogy szakadt volna a fejed az anyádba!
Az egyik néző, akit már nagyon idegesít, beszól neki:
– Hagyja már azt a szegény bírót, nem csinált az semmi rosszat!
Mire a nő:
– Ne mondja már! Elvégre mégiscsak az én férjem, nem a magáé!
* * *
Vége a focimeccsnek. A vesztes csapat kapitánya odamegy a játékvezetőhöz és kezet nyújt neki:
– Jó kis meccs volt. Sajnálhatja, hogy semmit sem látott belőle.

Nincsenek megjegyzések: