2011. október 13., csütörtök

Indián nyár

Ma igazi indián nyár volt.  A szellő fújt, de csak szolidan. Ha nem néztünk magunk elé, csak föl az égre, akár a nyári ruhát is magunkra képzelhettük. Igaz a fölfelé lesés a hasra esést is előidézheti. Az égbolt kitett magáért. A felhők változatossága és gyűrődése mesés volt. Ha valaki  a látóhatárt egészbe láthatta, akkor hosszú időre szóló élményt szerzett. Nekem csak a házak közötti apró réseken sikerült elkapni néhány felhőt. Nem volt időm kimenni a város szélére, lekapni a látóhatárt. Majd ha lesz a hétvégeken, esetleg. Vagy csak jövőre. Még így is sok gyönyörű felhőt megfigyelhettem. Fotózva elég gyenge lett. Mit csináljak. Mindenütt belógott valami, a kilátás elé.

Vagy egy villanyvezeték, esetleg egy hirdetőtábla. Még olyan is akadt, hogy egy ház teteje mellett lettek volna az igazi fodros-bodros felhők. Ahol tudtam levágtam a belógó részeket. Hát ennyi villanyoszlopot nem lehet eltüntetni, csak a szép felhők kárára. Maradtak.
 Az ágak is próbálkoztak. Lehet hogy nem a földről kell az ilyen fényképezni? Valamelyik szomszédos felhő tetejéről-)))
Az utolsó képre minden rá lóg, de még így is láthatók a felhők, ő is marad. A keret eltakarja a hirdető táblákat. Ha a földre néztünk, az első levelek lehulltak. Némelyik lomb elkezdett színesedni. Egy teljesen kopasz fa, ami már lehullt. (hoppá, az ki se hajtott az idén). Lent már alvóra készül a táj.

köszönet a természetnek a szép kék égért
a fehér felhők minden fodráért
önzetlenül ajándékoz, se hálát
se mást, nem kér érte
mindenkinek adja a napsugarát
és melegét, a szellő langyos leheletét
cserébe nem kap sokat
néha szép szavakat, ámulatot
gyermek arcokon.

Valami szépet és csodát szerettem volna írni, köszönteni az indián nyárt.
Kzella


12 megjegyzés:

Rózsa írta...

Szépet írtál, nagyon szépet.

Adrienn írta...

Olyan jók a képek!! Én is próbálkozom, de a telefon nem csinál ilyen szépeket!:((
A baj, hogy ezt a szép napot, nekem Pesten kell töltenem!!!:((

Haritha írta...

wow! so you love indian summer:)
wonderful post as well as pictures:)
good day Kzella:)

Hólabda írta...

Köszönöm Rózsa!

Hólabda írta...

Nem olyan jók a képek, kellett a photoshop, de köszönöm!

Hólabda írta...

You have a nice day dear Haritha!

Anikó/Ann írta...

Nekem is tetszenek,régebben én is fotóztam,de inkább a mérgesebb fajtáját nem a bárányosat.

BlogS of Hariyanto írta...

beautiful and interesting photo :)
I am very pleased to be visiting here,
greetings from makassar-indonesia

Hólabda írta...

Kedves Anikó! A mérgesebb sokkal szebb, de én nem vagyok mindig olyan helyen,hogy sokat látok belőle.

Hólabda írta...

Helló Hariyanto!

Thank you for your kind words! Your country can do even very nice pictures!

online-lehetőségek írta...

Szépek a képek , én nem igazán vagyok fotós sajnos, pedig szeretem a szép képeket főleg a természetről:))

Hólabda írta...

Hát dicsekednem azért nekem se kell, annyira nem okék a képek. Inkább csak elmennek.
Köszönöm, hogy megnézted.