2011. június 22., szerda

Költöztetés

Úgy alakult, hogy kicsit szigorították a másik oldalamon az erotikára utaló dolgokat! Takarítás közbe erre az írásomra bukkantam, gyorsan töröltem. Azonban valahol a lelkem mélyén, ez is én vagyok! Itt a blogomon egyenlőre nem tiltja senki, felrakom, ha már megírtam. A képeket a képtárba telepítem át.


Csak veled



Csak veled vagyok egész
Csak veled vagyok boldog
Csak veled érzem magam
Társnak a társaságban,
Nézésed ígéret, szép szavak halma
Szemed csillanása, mindent vállalna
Nem vagyunk egyedül, hiába vágyom
Kedves szóidat, s a simogatásom
Adnám számolás nélkül.
Számodra szüntelenül
Messze még az éj,
Együtt, te én s a kéj.



Kzella
2011.02.13

11 megjegyzés:

ΦΩΤΗΣ ΜΠΑΖΑΚΑΣ írta...

Hello. I wish you a nice day. Keep smile and come again. http://fotisbazakas.blogspot.com

online-lehetőségek írta...

Nagyon tetszik és örülök, hogy nem került a süllyesztőbe. A blogokon még nem tiltják a képeket és a verseket sem. Remélem látunk még itt mást is:))
Kár lenne ha elveszitenénk!

Hólabda írta...

Hi Fotis!
You're welcome to you and go quickly!

Hólabda írta...

Áthozok a képekből párat, de a webalbumba egy helyre teszem. Persze aki akar az még a pisai ferde toronyt is erotikusnak találja.-)))

online-lehetőségek írta...

Igazad van teljesen:)) ez olyan mint amikor igazoltatnak , minden rendben lehet akkor is lehet hiba :)

Hólabda írta...

Hát igen ma harapós vagyok!
Nem rád-)))

Magia da Inês írta...

✿ • ˚.
Olá, amiga!
Passei para rever seu blog e desejar um lindo e ensolarado dia.
✿ ˚ •.
°. ✿ ° °.
● / ✿
/ ▌
/ \ Beijinhos. ✿
˚. ✿ Brasil

Ralf írta...

Kudos! What a neat way of thinking about it.

Hólabda írta...

Gracias querida.

Oemar írta...

Hey brother, I just wanted to drop by to thank you for visting my blog. I do visit your blog, but I can't really comment because it's written in Magyar and it's hard for me. I hope you don't mind. I just want to thank you for visit and support my blog :)

Hólabda írta...

Oemar
No matter, a visit there, I'm not good in your own language. It is mutual.