2011. május 9., hétfő

Ajándék!

D'zaro ajándéka ez a díj és én kicsit meglepődtem, de megtisztelt vele.
Köszönöm neki!
                                   Elérhetősége itt

D'final gift of this award and I am a bit surprised, but honored him.
I thank him!

Megajándékoznák vele néhány kedves külföldi oldalt, de a nyelvtudásom olyan siralmas, hogy aligha fogadná el valaki. Szétnéztem a saját anyanyelvű oldalaknál, de annyi díj nem létezik, amennyit megérdemelnének a remek oldalakért.
                    Hiába válogatok, mindegyik kedves valamiért, nem tudok dönteni.
Önző dög leszek, nem küldöm tovább.

6 megjegyzés:

online-lehetőségek írta...

Gratulálok igazán megérdemelten kaptad:))

Hólabda írta...

Kedves Anikó!
Köszönöm!
Ne túlozz, aligha érdemeltem meg.

Haritha írta...

oooh!congrats:)

Hólabda írta...

Thank you

online-lehetőségek írta...

Nem túloztam szeretem a blogodat, a múltkor is végignéztem újra a rabszolga kalácsodat:)))

Hólabda írta...

Köszönöm!