2011. február 25., péntek

Elbíztam magam.





Múlt héten lelkesedtem az első rügyektől. A pár kis virágkezdeményezéstől. Ma reggeli fotókat raktam be. Azóta is egyfolytában esik. Miért is gondoltam, hogy itt a tavasz? Mert olyan jó hinni. Élvezni a napsugarakat. Mintha mi is ujjá élednénk tőle.
Most erre várni kell egy kicsit. Most kijutott, visszamenőleg több évi? Behozza a természet a lemaradást. Vagy úgy döntött Ő is agresszívabb lesz. Persze még szerencse hogy a természet nem bosszúálló! Megy a maga útján.

6 megjegyzés:

online-lehetőségek írta...

Én is hittem a tavasz jöttében, de tévedtünk, pedig már jó lenne egy kicsi napsütés:))Hosszú már ez a tél:(

Hólabda írta...

Igen és kezd eldurvulni!
Köszönöm a bejegyzést.

Adrienn írta...

Mi is nekiláttunk metszeni!! Az ágak összevágására már nem volt idő! Most gyönyörű:(((

Hólabda írta...

Eltakarta a hó! A rügyek indokolják a metszést.

szeterka írta...

Itt felénk is visszatért a tél,van ahol 15-20 cm. hó esett,utána meg - 15 fok hideg,brrrr...soha nem lesz már tavasz?
Kellemes vasárnapot!

Hólabda írta...

Egyenlőre nem akar az lenni