2011. január 9., vasárnap

Séta

Százszorszép




Január elejétől függetlenül.... a tegnapi sétámból van ez a pár fotó. A százszorszép megpróbálja a telet túlélni. Pedig még hó is akad itt-ott. Mellette a tó még be van fagyva. Örültem hogy felfedeztem a sok víz(pocsolya)között... Annak is örültem, hogy megpróbáltam kicsit a zöldbe menni....
Moha a hó alatt
Csónakázó tó


Lassan hazafelé

Pitypang is túlélte
Rábeszéltem a párom hogy kerékpározzunk egy kicsit, ha már az idő is kedvező. Ugyan amikor kiderült, hogy kis erdei sétára gondoltam, láttam egy kevés tiltakozást az arcán. Nem mondta ki. Sár tényleg akadt, hiába akartam magamnak bemesélni, hogy a moha miatt ilyen puha a talaj. A moha puha volt és harsogó zöld. A tó tetején, még látszott a kis állatok láb nyomai. Egy sétáló szerint őzikék mentek fel a tóra. Én maradtam a parton, a mohás részben. Nem kívántam a jégen a testsúlyomat lemérni. Az a fotó viszont tökéletesen rossz lett. A többivel is akadt nézeteltérésem, ez annak tudható be, hogy új a masina és nem értek eléggé hozzá. Vagy nem is tud semmit ez a gép....

6 megjegyzés:

szeterka írta...

:)Ilyenkor még nagyobb értéke van egy kis százszorszépnek! :)

Hólabda írta...

Persze, mintha mi is új életre kelnénk tőle.

szosz írta...

Hihetetlen, hogy a virágok milyen túlélésre is képesek... bezzeg itthon.
Egy fényképezőgéphez sok türelem kell... nekem ennyi idő után három funkció megy.

Hólabda írta...

Bevallom, jobb lenne a régi gép. Azt már ismertem. Éppen nem volt kapható az a fajta. Mindegy pár évig el kínlódom, aztán majd elesek vele.

online-lehetőségek írta...

Nagyon szépek ezek a képek , azt hiszem már mindannyian vágyunk ki a napsütésbe.Örülök, hogy láthatók ilyen fotókat :)))

Hólabda írta...

Nekem is nagyon jól esett ez a kis csavargás.