2010. november 7., vasárnap

Pásztor kaja


Éppen leírtam a tarhonyaleves receptjét, (már régen lefotóztam és vázlatszerűen készen volt., berakni persze most is elfelejtettem) amikor eszembe jutott az e heti élményem.
A heti xy.. újságban olvastam  egy pásztortarhonya receptet, és megállt az eszem. A recept szerint a tarhonyát külön edénybe főzzük. Majd a többi hozzávalót, másik edénybe stb... (én másképpen főzöm, de ez most nem recept.)
Csakhogy a pásztortarhonya lényege pont az volt, hogy egy bogrács elég  hozzá, és abból is fogyasztották el. Ezt még egy sima kis háziasszony is tudja. Néha nagy bakikat olvasok, pedig kedvelem ezt az újságot.
Képzeletemben a pásztorok 3-4 bográcsot is cipeltek magukkal. A suba alatt persze. Lehet hogy melegük volt?

Esetleg inkább nem is ettek, mint egész nap vonszolják, vagy a kunyhóból szorultak volna ki

Nincsenek megjegyzések: