2010. augusztus 31., kedd

Kapros túros palacsinta.


A kertbe még láttam néhány fiatal kaporhajtást. Gyorsan csokorba szedtem mielőtt elszáradnak. Lehet hogy az idén már nem lesz. Bár a második kelés még odébb van. De ebbe a változó időjárásba semmi se biztos.
Csak bent kezdtem tervezni hogy mit is csináljak.
És a palacsintára tippeltem, hiszen még volt egy kis túró a túrós tészta készítésből. De lepénynek kevésnek találtam.
Szükséges:
1 tojás,
tej, liszt, csipet só.
A töltelékhez:
Túró (ha házi a tejföl nem kell)
kapor,
Cukor (édesítő)
A tölteléket készítettem el először. A túrót megszórtam édesítővel. A megmosott és leszárított(leráztam a vizet) kaprot ollóval apróra daraboltam a túró tetejére. Az egészet összekevertem alaposan, krémszerűre.
Bekevertem a palacsintatésztát kézi habverővel, hogy gyorsan elkészüljön, persze csomók nélkül.
A két első gáznyílásra rátettem a két sütőt, és pillanatok alatt elkészültem, a palacsintákkal.
Na jó nem pillanatok alatt, de eléggé lerövidült.
Megkentem a palacsintákat és sorba raktam. Mikor hazaért mindenki, kevés tejfölt rátettem, utána mikróba egy kicsit átsülni.

A fotót viszont rossz formátumba kicsinyítettem (eddig nem is tudtam hogy van olyan). Az eredetit meg eldobtam, úgy hogy az nincsen..

Nincsenek megjegyzések: