2010. július 28., szerda

Cukkini kirántva

Leszedjük a fiatal cukkinikat. Ha vásároljuk akkor az apró és egészséges kis tökökre figyeljünk. Ami nem hajlik meg ha megfogjuk. Egy nagyobb uborka nagyságú az ideális.
Megmossuk és levesszük a végét.
 Nem mindig veszem le a héját mert így is szeretem, és friss zsenge . Felszeletelem, lehet kerekre is, de én inkább megnyújtom egy kicsit hosszúkásabbra. De ez teljesen a tök nagyságától függ. A panírt ugyanúgy végzem, mintha húst készítenék.
Olajba pirosra sütöm.
Néha csak sima sűrű palacsintatésztát használok.
Köretnek jó a párolt rizs. De főzelékekhez feltétnek is megfelel.

2 megjegyzés:

szosz írta...

Imádom a cukkinit :)

Hólabda írta...

Én is ,de már alig van fiatal. Viszont sok virág van, pár hét és újra kezdhetem. Ma reszeltem egy kicsit idősebből, kevés krumplival.
(tocsninak)Sikere volt.