2010. április 5., hétfő

Alma bundába.



Készítünk kicsit sűrű palacsintatésztát, és pihentetjük.
(1 tojás, liszt amennyit az almához gondolunk, csipet só és a szükséges tejmennyiség, az állaga egy kicsit sűrűbb legyen mint a rendes palacsintatészta)
Közbe néhány almát megtisztítunk, és megmosunk.
Leszárítjuk, vagy pici lisztet szórunk rá.
Beleforgatjuk a palacsintatésztába, kisütjük olajba. Leitatjuk az olajat, szórunk rá valami kis édesítőszert.
Nálunk szívesen fogyasztják, ha kevés fahéjat is szórok rá.
A maradék palacsinta tésztát, tehetjük tölcsérbe(befogjuk a végét) és nyolcas alakba az olajba csorgatjuk. Ugyanúgy tálalhatjuk mint az almát!

7 megjegyzés:

szosz írta...

Gyerekkoromban ez volt a kedvencem!
Hú, de rég ettem ilyet...

G. T. írta...

Nem volt az olyan régen!

Hólabda írta...

Ez meleg volt...
Nem ártana ha nézném hogy,ki ült a gépnél előttem,és akkor nem írnák más néven...

szosz írta...

Egy picit én is megijedtem... :)

Hólabda írta...

Pedig te nem is írtad el..

szosz írta...

Attól, hogy itt is megjelent egy "kedves".

Hólabda írta...

Itt nem szokott,csak a párom mailját néztem meg,mert megkért..
Csak 2-3-mal többen ismerik,de semmi más..