2009. november 25., szerda

Körforgás!

Lebontják városunkba az egyik régebbi temető nagy részét...
Nekem olyan furcsa hogy a sok munkagép ott van. Értem én , de nehezen fogadom el a dolgot.
Ha mindent lebontanák akkor esetleg,de így......

Ki dönti el, melyik része marad meg?

Miért éppen az?

Hogyan lehet eldönteni, neked még jár emlékezési kegyelet, te már befejezted...
Szerettem a szép zöld területet nyáron, nem mentem be,
csak elsétáltam mellette a járdán. Borostyánnal futtatott fái télen is zöldnek és békésnek mutatták a tájat. Kibújtak a kisebb hó alól és leskelődtek a levelek...
Csöpp parkosított terület is van mellette.
Mit nem adnék érte, ha az lenne a többi részből is....

Másik oldalon erdőcske sáv(becézés a keskenysége miatt van)de hangulatos, mint a gyermekkori erdőim.
Ha sétálnának benne, a varázs ma is élne....
Szederindák kanyarognak, néhány szarkaláb is próbál életbe maradni a csapadékmentes időbe..

Itt az új élet igyekszik megerősödni...

Nincsenek megjegyzések: