2009. november 13., péntek

Fogyási megprobáltatásaim...2

Változatlanul áll a súlyom, de kezdek éhes lenni valami finomságra..
Tortahegyekről álmodom, hófehér habcsóktengerről is.
Persze a gondolataim és az álmaim nem szabályozhatok, de milyen jó ilyeneket álmodni...
Amikor még kedvemre nasizhattam, nem becsültem meg eléggé az ízeket.
Csak ettem, nem gondolkodtam el, édes, sós, savanyú...

De most már majnem mindegy, csak élelem legyen...
Reggelim sütőtöklé naturan, házilag készitve,és persze kávé, mert azt már nem szeretném lehagyni.
Rágcsálok néhány káposztalevelet is, hogy könnyebb legyen.
Nem könnyebb csak elfárad az állkapcsom..............
Képzeletembe vastag szelet zsíros kenyér, mustárral majonézzel pottyözve, gyengéden megsózva..
November van, a fagyos szalonna is jól hangzik...
Eldöntöttem szombaton töltöttkáposzta lesz, akkor magamnak is csinálok egyet, pici hussal (pulyka)és beleszórt füszerekkel.
Majd hozzágondolom a fokhagymás rántást.
Igy nehezebb,hogy a családnak is kell fözni, ők nem diétáznak.
Persze titokba náluk is lespórolom a zsirfélét, de eddig észre se vették.
Fűszereket adagolom rendesen...
Tizórai tervem ujra egy csésze sütötöklé, de most csipet citromlével izesítem...
Ebédem:Paprikás krumpli,
Vöröshagymát felkockázom,és megprobálom saját levén piritani, törött paprika rá és a krumpli.
felöntöm hogy ellepje a viz, fokhagymát ha félig fött akkor teszek hozzá..
Viszont hogy ize legyen ,fele fele arányba van a só és az ételizesitő.
Ennyit kell különben nem marad lelkierőm folytatni.
És még egy negyed kávé..

Uzsi azt hiszem pici fürt szölő lesz,

És a vacsorát a maradék paprikás krumpli adja,savanyukáposztával(kevés szeletelt édessel keverve,mert gyomorégés nem kell..)


Hogy milyen hosszú lesz az éjszakám nem is tudom,most éjjel is arra riadtam kettőkor, hogy enni kellene valamit,jó hogy az álmosság gyözött,mert éjszaka az önuralmam is alszik.
Lelkierőm ne hagyj el....

Ujabb hét letelt,de még mindig áll a mérleg,én már kezdem unni,és erősen gondolkodom a változtatáson.
Kezdésnek csipet olaj,mert ez hosszu távon nem mehet.
Már egy szelet zsíros kenyér is megtenné,nincsenek is nagy igényeim..
Hosszú szünet lesz az írásba,de a többit még folytatom.

Nincsenek megjegyzések: