2009. november 20., péntek

Fogyási megprobáltatásaim 3

Kicsi szünettel folytatom, holnap mázsálás,
Összes teljesítményem 6 kg és 80 dkg mínusz.
Csodásan feldobódtam, örömömbe halat készítettem vacsorára.


Egy új recept:karfiol párolva fűszeres vízbe.
rizs megfőzve
sajt
joghurt(natúr)vagy sovány tejföl.
Rétegezni,és közé reszelt sajtot hinteni, tetejére tejföl.

A húsit én adom hozzá, rajtam akad még.
Cukorstoppos keksz: eléggé hasonlít a fűrészporhoz, de amikor éhes vagyok, még az is megteszi.
Tegnap néhány kedves receptet is kaptam,
de nem teszem fel, mert nem az enyém.
Én csak a gizgaz féléket találom ki, de már kezdem megszokni,
és nem érzem úgy, hogy valami rossz lenne az étkezésembe.
Igényeim erősen minimálisak.

Meglátom a mérleget,de a reményem az soványka, nem hiszem hogy változott a súlyom.
---------------------------

Nincsenek megjegyzések: